Monday, June 29, 2009

TAG>>>frm cik kheira

waaa..1st time kena tag..sy nk jwb..hehehe..thanx cik nurul..



1. Bekas kekasih saya adalah
org yg pnah jd kekasih sy la...huhu..

2. Saya sedang mendengar
bunyi kipas lam bilik n lagu taylor swift-luv story

3. Mungkin saya patut
pergi tido..esk sekolah..huhu

4. Saya suka
shopping+dgr lagu

5. Sahabat-sahabat baik saya
slalu wat sy tersenyum..n sy slalu gumbira nga mereka..hehe

6. Saya tak paham
ble ade org xphm bhs..

7. Saya kehilangan
bju tdo yg d bli d KBMALL ct bln jun aritu kat hotel tang dynasty,KK kelmarin..ms menginap nga ousmet sy..huhu..bru 2x pkai..uwaaaaaaa..

8. Ramai yang bertanya
"ble nk kawen"...huhu..soklan cepumas bt ms skan..

9. Makna nama saya
ntah la..kna tnye ayh sy dlu

10.Cinta itu adalah
indah tp kadang kala menyakitkan...yup..

11. Di suatu tempat, seseorang sedang
tido dgn lena..itu adlh ousmet sy..hahaha

12. Saya akan cuba
berusaha utk jd kaya...hahaha

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud
forever n ever..

14.Telefon bimbit saya
Sony ericsson

15. Bila saya terjaga dari tidur
tgk henpon la..sume org wat gni..huhu..

16. Saya paling meluat apabila
sy tau org yg baik nga sy sbenarnye bmuka2..huhu

17. Pesta/Parti adalah
utk bgembira scr sederhana..

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
ntah..xpnah jmpe lg yg comel..hehe

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
sume peringkat..i love 2 b myself..thanx god..

20. Hari ini
sy pemalas!

21. Malam ini saya akan
cuba kemaskini analisis peperiksaan stdnt2 sy..

22. Esok pula saya akan
print analisis peperiksaan tsbt..huhu

23. Saya betul-betul inginkan
kebahagiaan d dunia n d akhirat..amin

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
comel jgk ak neh...haha(sila jgn termuntah) :p

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan
mn2 sj..asalkan ade yg sy cri..

26. Makanan Barat atau Jepun..
jepun..sushi..i likeeee...hehe..

27. Bilik yang terang atau gelap...
tgk mood la..if nk wat keje i'm prefer terang..

28. Makanan segera adalah
amt mbahayakan kesihatan..haha..

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
kepada milah (my ousmet) : "kite berserah la pd jodoh"

30. Siapa yang anda mahu Tag?
anyone..

2 comments:

cik iman said...

7. Saya kehilangan
bju tdo yg d bli d KBMALL ct bln jun aritu kat hotel tang dynasty,KK kelmarin..ms menginap nga ousmet sy..huhu..bru 2x pkai..uwaaaaaaa..

for da ques no 7....baju tdo pun mau curi ka??aiyok~..ke one of the cleaner tu admire zura..")

azura ismail said...

hehe..bkn iman..ni kes kecuaian diri sendiri..hehe..pdn muke zura.. :p